گـاهــی نمـی دانــی
تاریخ : چهار شنبه 8 / 10
نویسنده : بهزادM.I.S♡

...
گـاهــی نمـی دانــی
از دسـت داده ای ..
یـــا
از دسـت رفـــتـه ای

در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ
ترجیح میدهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم
اینجا جاییست که . . .
عشقبازی نمی کنند با هم . . .
با هم با عشق بازی میکنند . . . !

هم قــــــــــد شدیم …
خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم …

ما از همان کودکی اسیر دست نویسندگان بودیموگرنه کدام روباهی پنیر میخورد.....



نظرات شما عزیزان:

mamadtanha
ساعت17:26---30 دی 1393
سلام وبلاگ فوق العاده عالی داری
خوشم اومد
بد نباشه یه تبادل لینک کنیم

پاسخ:سلـــــــــآم داش ممد ممنون ..........لینکت شدیــــــــــــ.........


نازنین
ساعت11:05---30 دی 1393
سلام وبت خیلی قشنگه ولی چرا چند تا اهنگ باهم گذاشتی ؟
اگه دوست داشتی کینگم کن
موفق باشی
پاسخ:سلام ممنون ......یکی بیشتر نیس بهزاد پکس................ هچنین شما


jamshid
ساعت14:03---27 دی 1393
ســـلام داش بهزاد عالی بید وبت ی بــــــــــوس میدی من ازت خیلی ناراحت خدایش باید اینو بت گفت نباید از کسی ناراحت بشی بلکه باید مقابله بکنی من قبول دارم بچهای چت روم من بی ادبن ولی تو باید بگذری
پاسخ:سلام داش ممنــــون هیـ .......روزگار داغم سیت


رزسرخ
ساعت12:59---25 دی 1393
وب عالی داری لینکی
پاسخ:سلام رز ممنون پس ادرس وبت رو میزاشتی منم لینک میکردم.........پیداش میکنم خخخ


نازنین
ساعت23:00---14 دی 1393
سلام.وبلاگتون عالیه امیدوارم همیشه موفق باشین.
پاسخ:سلام ممنون همچنین...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب
   


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد پیام خوش آمد گویی


کد پیام ورود وبلاگ