تشنه امام زمان!!!
تاریخ : پنج شنبه 27 / 8
نویسنده : بهزادM.I.S♡

 

تشنه امام زمان بشو…
شاگرد; استاد چکارکنم که خواب امام زمان رو ببینم?
پیرمغان; شب یک غذای شور بخور. اب نخور و بخواب.
شاگرد: دستور پیر رو اجرا کرد و برگشت.
شاگرد; استاد دائم خواب اب میدیدم!
خواب دیدم برلب چاهی دارم اب مینوشم.
کنار لوله ابی درحال خوردن اب هستم!
درساحل رودخانه ای مشغول…
گفتم اینا رو خواب دیدم!
پیرمغان فرمود; تشنه اب بودی اب دیدی, تشنه امام زمان بشو تا خواب امام زمان ببینی!



نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت18:55---11 آذر 1393
★♥╬ł◎√℮☼ℊ♥ⅾ╬♥★ وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ★♥╬ł◎√℮☼ℊ♥ⅾ╬♥★ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


مهرنوش
ساعت21:09---10 آذر 1393
★♥╬ł◎√℮☼ℊ♥ⅾ╬♥★ وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ★♥╬ł◎√℮☼ℊ♥ⅾ╬♥★ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب
   


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد پیام خوش آمد گویی


کد پیام ورود وبلاگ